Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Výrobce klik M&T 1997 zveřejnil předběžné výsledky hospodaření za rok 2023
30.04. 17:35 Fio - McDonald’s v 1Q i nadále negativně ovlivňuje konflikt Izraele s Hamásem
30.04. 17:17 Fio - Pražská burza klesala
30.04. 16:50 Fio - 3M v 1Q po skoro šedesáti letech snižuje dividendu
30.04. 16:39 Fio - Celosvětový růst spotřebitelských výdajů přispěl PayPalu v 1Q k 14% růstu celkového objemu transakcí
30.04. 15:54 Fio